Tuesday 31 October 2017

Forex Tradefort Forumet


18 pa 2012, 21:45 Nytt betalingssystem - Perfekte penger. TradeFort har ganske omfattende betalingssystemer for innskudd og uttak. Du kan finne Skrill (MoneyBookers), Liberty Reserve, Webmoney, Kredittkort, etc. I dag er vi glade for å kunngjøre at et annet betalingssystem er lansert på vår nettside for din bekvemmelighet - Perfekte penger. Kjernefunksjonene i Perfect Money er enkelhet og sikkerhet . Perfekte penger blir vist å være en sikkerhetsservice på flere nivåer som ble utviklet i et forskningssenter av betalingssystemet, før utviklingen av moderne teknologi og muligheten for sprekkdannelse, noe som reduserer risikoen for at Perfect-brukere til en absolutt minimum reduserer Penger. For alle typer transaksjoner for våre handelsfolk setter vi opp en provisjon på 0 Du kan sette inn og få en bonus på opptil 50 i Traders Room. - Dodano: czw 18-10-2012, 21:48 - Vær oppmerksom på at domenet tradefort ble flyttet til tradefort. wsa12340a Vennligst bruk dette nye domenet for å få tilgang til TradeFort-kontoer og - tjenester. Denne overgangen ble gjort på grunn av den juridiske tvisten om handelfort domene eierskap. Advokatavdelingen jobber nå for å bevise eierskap i retten. Kto jest online Uytkownicy przegldajcy til forumet: Obecnie na forum ikke ma adnego zarejestrowanego uytkownika i 1 go Teknologi dostarcza phpBB reg Forum Software kopiere phpBB Group. Styl weuniversal stworzony przez weeb. OSTRZEENIE O RYZYKU. Transakcje Forex CF CF opparte etter å være finansiell, og det var en ryssykowne dla Twojego kapital, poniewa straty mog przewyszy depozyt. Dlatego te, Forex oraz kontrakty CFD mog ikke av odpowiednie dla wszystkich inwestorw. Ikke bare ryzykowa wicej, du har det du leter etter. Przed podjciem decyzji o transakcji upewnij si, e rozumiesz svizane z nimi ryzyka i jeeli jest til konieczne zasignij niezalenej porady. FortFS (Fort Financial Services) Gjennomgang Besøkssted Besvare Fort Fs rebuttal - krav til bevis Enhver megling kan bare bestemme seg for å avbryte kundens fortjeneste ved å si sine non-market priser og deretter sitere sine forretningsbetingelser. Imidlertid er det på megleren å bevise sine ikke-markedspriser. Det er ikke klienten som trenger å bevise dette. Forex er per definisjon OTC som betyr - MANY markeder. Det er ikke noe sentralt marked, som ved definisjon gjør det nesten umulig å snakke om markedspriser. It039s liker å gå til en butikk og kjøpe noe for 10 så skjønner du at du kunne ha kjøpt den til 8 og gå tilbake til butikken og fortelle dem at denne prisen var utenfor markedet - jeg vil ha tilbakebetaling. Deres oppførsel er uakseptabelt. I alle fall er det deres ansvar å tilby riktige priser og gå tilbake, endre handler med tilbakevirkende kraft og dermed frata meg om mine gevinster er ikke bare barnslig, begge rett og slett underhanded. Jeg krever at Fort Fs betaler meg min gevinster eller gir et klart og ubestridelig bevis på levedyktigheten av deres fortalte anklager. Jan 10, 2017 - 1 Stjerne Hei Jeg ville bli langt borte fra denne meglerhuset Fort Financial Services. Det er mange andre anerkjente meglerhus å bruke. Jeg finansierte min Fort FS konto i slutten av juli 2016 med 500 usd og i løpet av 2-3 uker tok min EA opp til 8, 273 den 9. august. Gevinsten ble gjort gradvis i løpet av disse ukene. Deretter begynner jeg på 10 august å se ting som skifter på min Mt4-plattform, og handler blir avbrutt. Jeg har en redegjørelse midtredigerer av dem, og sletter og kansellerer handler og profitt. De gikk tilbake uker etter faktum og begynte å bytte handler til 0. Jeg har aldri sett noe slikt i min 5 års handel forex. Selvfølgelig når du klager til Fort FS, går de på lovbrudd og begynner å fortelle meg om at andre kontoer blir handlet som min, og at det er bedrageri. Jeg aner ikke hva de snakker om, og prøver å gå frem og tilbake med denne Fort FS personen for å finne ut hva de snakker om, men engelsk var ikke sitt morsmål, og de ga meg alltid 1 eller 2 setning svar. Til slutt prøvde Fort FS å endre balansen til 300 og ga meg 200 tap. Så etter flere klager fra meg endret de til slutt balansen til 1600, og det var det de koblet til. Så Fort FS stjal i utgangspunktet 6 600 USD fra meg. Jeg lager dette innlegget måneder senere, da jeg ikke visste hvor relevant forex fredshæren var. De har nylig hjulpet meg med å gjenopprette penger på en annen megler som prøvde å ta min gevinst fra GBP oktober-flashkrasj. Jeg er veldig fornøyd med hvordan forex fredshjørnet bidro til å bringe megleren tilbake i samtaler med meg, og de refunderte alt de tok. Jeg skjønner kanskje at noe kan gjøres igjen med Fort FS, og hvis ikke minst kan innlegget mitt hindre at noen mennesker bruker denne megleren. Svar fra Mark Miller (FortFS) sendt 27. januar 2017 Kjære kunde, 1. Vær oppmerksom på at ditt innledende innskudd var 500 USD og etter at ikke-markedsresultat ble kansellert var balansen på kontoen din 1660 USD (egenkapitalmarkedsresultat) og Dette beløpet ble vellykket trukket tilbake til deg. 2. Din EA-aktivitet som har til hensikt å få ikke-markedsfortjeneste, ble oppdaget på din handelskonto. I forbindelse med dette er handel som samsvarer med disse resultatene uten markedsresultat, gjenstand for å bli kansellert i samsvar med paragrafen i forretningsordenen for handelsvirksomhet: 5. Ikke-markedspriser. 5.5. Selskapet skal garantere at en ikke-markedspris slettes fra øyeblikkelige sitater ved å bringe handelshistorikken i tråd med de faktiske markedspriser. 5.6. Forutsatt at Selskapet eller Kunden kunne gi tilstrekkelig bevis for at åpning og avslutning av handelen er gjennomført med prisen som er vesentlig forskjellig fra markedsprisen, forplikter selskapet seg til å omregne økonomiske resultater av slik handel i henhold til ekte marked (bytte eller interbank) sitater eller helt avbryte det. Fort Financial Services Ltd. Hvis du investerer med sin fondssjef side av virksomheten, vil du miste alle pengene dine akkurat som jeg gjorde. Det er et ekstremt svakt tilbud. Jeg investerte med 5 forskjellige fondsledere. De viste alle stabile og konsistente gevinster i en 4-5 uke før de fortsatte å falle av en klippe. Jeg har nå overført kontoene mine til andre meglere som har en sterk fondsleder. Jeg vil råde deg til å holde deg unna Fort FS. Svar fra Mark Miller (FortFS) sendt 27. juni 2016: Vær oppmerksom på at i henhold til avtalen for S. T.A. R. Investeringsservice Bare investorer er ansvarlige for valg av ledere fra ratinglisten. Selskapet er ikke ansvarlig for fortjeneste eller tap som ledere og investorer kan ha på finansmarkeder og deler ikke noen risiko for bruk av S. T.A. R. service. Selskapet konsulterer ikke investorer og ledere og er ikke ansvarlig for sine handlinger. Positivt finansielt resultat i fortiden garanterer ikke fortjeneste i fremtiden, og reduserer ikke de mulige risikoene ved å investere i de finansielle markedene. TradeFort Anmeldelser Hurtig utførelse ved handel, jeg fant ingen krav, spredningen er også lav konkurranse med andre lavest spredte megler, alt går bra i min erfaring, handel med tradefort. Hurtig uttaksprosess gjør også denne megleren til å trekke mange handelsmenn til å handle med dem. Aldri hatt noen problemer med TradeFort og I8217ve gjorde mange uttak alle gjennomført samme time eller så8230 Men jeg brukte ikke LR å finansiere kontoen min. I8217m bruker alltid MoneyBookers fordi de er godt regulert. I8217m også bruker lenke moderert for å få 0,4 pips på hver handel tilbake fra spredning God service denne megleren er svindel det er ikke en god megler jeg har en konto og finansiert gjennom LR jeg har 25000 i min konto når LR lukket og spør etter pengene mine de de fortalte det ikke vil refundere de venter på LR jeg spør til ham gi meg min fortjeneste og ta hovedbeløp de ikke klar for det selv alle megler gir penger som deponert gjennom LR det er svindel med klienter vi ga pengene til tradefort. ws ikke for å gjøre hva de gjorde av pengene våre. i fremtiden perfeksjon vil lukke webmoney vil være nær de stjålet pengene til alle klienter være forsiktig med denne typen megler Så det betyr at TradeFort tillater ikke å trekke seg tilbake til handelsfolk som deponert ved hjelp av LR jeg skriver for å dele mitt problem som jeg hadde med TradeFort. ws . Jeg har gjort få innskudd. Først mistet jeg pengene mine, men med det siste innskuddet gjorde jeg et godt fortjeneste. Jeg hadde 750 EUR på kontoen min. Men hva skjedde da. Jeg tok en liten 15 minutters bremse, og da jeg kom tilbake, så jeg at jeg bare har 50 euro på kontoen min i stedet for 750 EUR. All min kontohistorikk ble slettet også. Jeg har umiddelbart kontaktet dem om dette problemet og forestill meg hva. De fortalte meg at jeg har brutt deres regel 14, og derfor ble kontohandlingene mine slettet, og de har returnert til meg den innskudte mengden på 50 EUR. De nektet å betale meg tilbake de andre 700 EUR. Fra dette øyeblikket har jeg begynt å se veldig nær hver eneste detalj av deres handler og plattform, og en ting som de skrev meg i en av deres e-post, hjalp meg til å finne en strategi som sikkert gir en fortjeneste. På onsdag vil jeg legge inn en veldig detaljert forklaring på denne strategien, og hvordan du kan dra nytte av det som vil bli fulgt med skjermbilder for din egen convinience. Jeg vil gi deg en god ide og tro meg at du ikke trenger å vite mye om forex for å følge den. Også de gir 5 ingen innskudd bonus for velkommen Ikke husk å sjekke dette på onsdag TradeFort er en stor megler. De tilbyr 5 bonuser uten innskudd. Rask verifiseringsprosess. Rask utførelse. Ingen re-sitater. De tilbyr også en annen sjanse for handelsmenn som mistet 5 bonusen. For meg er TradeFort en av de mest lovende meglerne. Mitt Kontonummer er 138402

No comments:

Post a Comment